Moviepark Germany - Dag 2 - Reisverslag uit Bottrop, Duitsland van Erik en Arie - WaarBenJij.nu Moviepark Germany - Dag 2 - Reisverslag uit Bottrop, Duitsland van Erik en Arie - WaarBenJij.nu

Moviepark Germany - Dag 2

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Erik en Arie

13 Mei 2015 | Duitsland, Bottrop

's Nachts moest Quinty helaas weer overgeven, dus dat was heel naar. Maar verder sliep ze wel goed.

Ook Erik en ik hebben heerlijk geslapen en we hadden geen last van de gordijnen die licht doorlieten. Erik was wel al wakker geworden van de kerkklokken die in het dorpje stonden.

Quinty was niet zo lekker, maar nog steeds wel actief en vrolijk. We gingen naar beneden voor het ontbijt en Quinty heeft yoghurt gegeten, want ze had wel honger. Het ontbijt was goed verzorgd, ze hadden van alles en het was erg lekker.

Boven pakten we de tassen in en checkten uit. Naast het hotel zal een buurtsupertje waar we nog wat broodjes haalden voor de dag en een cadeautje voor de honden. (Duits hondenvoer) Quinty en ik maakte nog een klein wandelingetje, want het was daar erg mooi. Quinty liep lekker zelf en vond het erg leuk.

We gingen naar de auto en wilden nog een foto maken van het bord waar je het dorp komt inrijden. Vlak voordat we bij het bord aankwamen spuugde Quinty de hele auto onder, het was echt verschrikkelijk. Alles zat onder, inclusief Quinty zelf en ze was er heel erg verdrietig van. We maakten alles schoon, maar vanaf dat moment was de lol er voor Quinty af.

We kwamen aan bij het park en het was aanzienlijk drukker dan gisteren, maar in het park zelf hadden we daar wenig last van. We besloten het rustig aan te doen.

De bedoeling was om met z'n drietjes in Bermuda Triangle - Alien Encounter te gaan, maar we stapten van dit plan af, omdat we Quinty daar echt geen plezier mee hadden gedaan. Dus ik ging alleen. In deze attractie heb ik ook wat water over me heen gehad, maar niet zo erg als bij Dora.

Ik wilde sowieso graag weten wat Van Helsing's Factory was en bekeek snel een filmpje op YouTube. Dat kon, want in het hele park kon men gebruik maken van WiFi. Het bleek een achtbaan in het donker en ik was nieuwsgierig geworden, dus snel in rij gaan staan. Leuke attractie!

Erik ging nog een keer in The Bandit en Quinty en ik zaten lekker in het zonnetje te wachten. Ze wilde steeds bij mamma zitten en hangen <3 Daarom ging Erik ook alleen in de achtbaan Jimmy Neutron's Atomic Flyer en won hij bij een speelmachine een knuffelkoe. Daarna besloten we weer naar huis te gaan. Het was ongeveer 14.00 uur.

Er waren nog een paar leuke attracties waar Quinty in had gekund, maar ze was zo ziek geworden... Een goede reden om nog eens te gaan als Quinty wat ouder is. Want dan gaat ze dit echt te gek vinden.

Erik reed terug naar huis, maar de reis was lang. Want zo'n beetje heel Nederland was één grote file. Thuis zat de moeder van Erik op ons te wachten met de hondjes. We hebben even zitten kletsen en toen zijn Quinty en ik in een lauw badje gaan zitten. Ze was er lekker van afgekoeld.

Ondanks ons zieke meisje hebben we twee heerlijke dagen gehad. Mijn verrassing is helemaal geslaagd en Erik vond het heel erg leuk. Hij heeft echt niets door gehad al die tijd :-)

PS: Op Facebook staan de foto's van deze dag!